Justin Bieber

hej hej nu kommer jag skriva lite om JB eller inte skriva om honom men vad jag tycker om honom men han är ju snygg iallafall hans bästa låt (vad jag tycker) turn to you den han skrev till sin mamma men all acound the  world är också bra men jag vill ha hans parfym den luktar skit gott men den kostar 429 eller 449 på kicks iallafall men vill åka och kolla på konserten som är den 22 april 2013 i stockholm globen och då på one less lonely girl kommer dom ta upp en tjej på scenen det är en väldikt stor skillnad på rösten nu han låter bättre nu men jag har bara en JUSTIN BIEBER tröja   jaja hejdå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!så här såg han ut då!!!!! men nu
 
 
vart inte så jätte bra bild här men vilken skillnad!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback